Прізвище, ім'я, по батькові: Ганна Леонідівна
Вiк: 13
Дата: 21.6.2011
Витрачений час: 00:14:38 (14:46:59 - 15:01:41)
Дисципліни | Стени | |||||||||||||||||||||||||||||
Математика | 8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Фізика | 8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Інформатика | 10 | |||||||||||||||||||||||||||||
Техніка | 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Хімія | -5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Біологія | -4 | |||||||||||||||||||||||||||||
Медицина | -10 | |||||||||||||||||||||||||||||
Історія | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||
Лінгвістика | -8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Педагогіка | -11 | |||||||||||||||||||||||||||||
Мистецтво | -4 | |||||||||||||||||||||||||||||
Літературна творчість | -4 | |||||||||||||||||||||||||||||
Право | -8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Менеджмент | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||
Економіка | 9 | |||||||||||||||||||||||||||||
Обслуговування | -6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Спорт/ризик | -13 |
Підліток виявив яскраво виражений інтерес до таких навчальних предметів і дисциплін : Інформатика, Економіка.
Це значною мірою стимулює його пізнавальну та творчу активність. За наявності навіть середніх здібностей, що відповідають даним напрямам навчання, він матиме реальні шанси досягти успіху у вивченні та засвоєнні перелічених вище предметів і дисциплін.
Підліток деякою мірою виявляє інтерес до таких навчальних предметів і дисциплін : Математика, Фізика, Техніка.
За наявності як мінімум середніх здібностей, що відповідають даним напрямам навчання, він може розраховувати на успіх у їх вивченні та засвоєнні.
Інтерес підлітка до таких навчальних предметів і дисциплін - Історія, Менеджмент на даний момент перебуває в зоні невизначеності. Можливо, у майбутньому він зробить більш чіткий вибір. Поки ж успішність у вивченні та засвоєнні визначених напрямів навчання цілком залежатиме від рівня розвитку його відповідних здібностей.
Підліток практично не виявляє інтересу до таких навчальних предметів і дисциплін : Біологія, Мистецтво, Літературна творчість, Хімія, Обслуговування, Лінгвістика, Право.
Відсутність інтересу може негативно позначитися на успішності вивчення та засвоєння даних напрямів навчання. Тільки в тому разі, якщо підліток має високий рівень розвитку відповідних здібностей і проявить необхідну дисциплінованість у навчанні, він не будете в майбутньому мати проблем з успішністю з цих предметів і дисциплін.
Необхідність вивчати та засвоювати такі навчальні предмети і дисципліни - Медицина, Педагогіка, Спорт/ризик - викликає у підлітка різко негативну реакцію. Навіть маючи високий рівень розвитку відповідних здібностей і виявляючи необхідну дисциплінованість у навчанні, він далеко не завжди зможе досягти високої успішності з цих предметів і дисциплін. Вивчення навчального матеріалу в межах останніх матиме характер механічного запам'ятовування.
Шкали | Стени | |
I | 107 | |
II | 105 | |
III | 103 | |
IV | 114 | |
IX | 110 | |
V | 114 | |
VI | 116 | |
VII | 116 | |
VIII | 119 | |
IQ | 117 |
Структура інтелекту | Бали | |
Вербальний інтелект | 108 | |
Невербальний інтелект | 116 | |
Математичний інтелект | 115 | |
Техніко-конструктивний інтелект | 118 | |
Теоретичний інтелект | 110 | |
Практичний інтелект | 105 |
ДОВІДКА:
Всі результати тестування розміщуються в діапазоні від 60 до 140 стенів. Цей діапазон поділяється на 6 частин, кожна з яких відповідає визначеному рівневі розвитку досліджуваного фактора або загального рівня розвитку інтелекту (IQ), а саме:
Кожний показник як за окремим фактором, так і в цілому, може відбивати тенденцію до переходу в один із сусідніх рівнів. Так, показник, що належить до IV-го рівня, може свідчити про добрі перспективи професійного зростання оптанта, якщо він становить 104-109 балів, або вказувати на незначні перспективи, якщо дорівнює 90-95 балам. Це дозволяє ранжувати групу оптантів, яка показала результати одного рівня.
Шкала "I"
Виявлено середній рівень здiбностi практично мислити i робити висновки спираючись на здоровий глузд, загальної поiнформованостi та обiзнаностi в рiзних галузях знань, життєвої кмiтливостi, самостiйностi мислення.
Шкала "II"
Виявлено середній рівень вiдчуття мови, здiбностi до перекладу, вмiння точно визначати значення понять, класифiкувати їх i правильно ними оперувати.
Шкала "III"
Виявлено середній рівень здiбностi до виявлення аналогiй i встановлення логiчних зв'язкiв мiж рiзними видами iнформацiї, вмiння синтезувати iнформацiю з рiзних галузей знань, гнучкостi та швидкостi переключення мислення, здiбностi знаходити найбiльш точне розв'язання з ряду приблизних.
Шкала "IV"
Виявлений рівень здiбностi до абстрактного i вербально-логiчного мислення, узагальнення понять i розробки теорiй та концепцiй - вищий за середній.
Шкала "IX"
Виявлений рівень здiбностi утримувати в оперативнiй пам'ятi значний об'єм iнформацiї та здiйснювати з нею необхiднi манiпуляцiї, витривалостi до iнтелектуального навантаження i тривалостi зосередження - вищий за середній.
Шкала "V"
Виявлений рівень здiбностi до практичного математичного мислення, темпу уявного арифметичного аналiзу, жвавостi розуму, кмiтливостi - вищий за середній.
Шкала "VI"
Виявлений рівень здiбностi до теоретичного математичного мислення та прогнозу, гнучкостi й активностi математичного iнтелекту, здiбностi розумiти i розробляти складнi математичнi алгоритми, загального потенцiалу розумового розвитку - вищий за середній.
Шкала "VII"
Виявлений рівень розвитку наочно-просторового мислення, вмiння в уявi оперувати зображенням на площинi, задаткiв конструктивних здiбностей - вищий за середній.
Шкала "VIII"
Виявлений рівень розвитку об'ємного геометричного i просторового мислення, вмiння в уявi оперувати об'ємними зображеннями в тривимiрному просторi, задаткiв технiко-конструктивних здiбностей - вищий за середній.
Шкала "IQ"
Виявлений рівень розвитку iнтелекту - вищий за середній.
Напрями навчання | Бали | |
Технологічний | 115 | |
Природничо-математичний | 112 | |
Художньо-естетичний | 106 | |
Суспільно-гуманітарний | 103 | |
Спортивний | 81 |
Предмети та дисципліни | Бали | |
Інформатика | 134 | |
Фізика | 130 | |
Техніка | 126 | |
Економіка | 125 | |
Математика | 121 | |
Мистецтво | 111 | |
Менеджмент | 108 | |
Історія | 107 | |
Хімія | 106 | |
Біологія | 106 | |
Літературна творчість | 102 | |
Право | 98 | |
Медицина | 97 | |
Лінгвістика | 94 | |
Педагогіка | 92 | |
Обслуговування | 91 | |
Спорт/ризик | 81 |
Примітка .
1. Найбільша успішність прогнозується в групі предметів і дисциплін, що мають коефіцієнти від 110 балів і вище, оскільки інтерес, виявлений до цих напрямів навчання (видів діяльності), підкріплений наявністю відповідних інтелектуальних задатків (здібностей).
2. Потенційна успішність прогнозується у вивченні групи предметів і дисциплін, що мають коефіцієнти від 99 до 109 балів. Для цих напрямів навчання (видів діяльності) характерні або приблизно середні рівні виявлення інтересу і відповідних здібностей, або деякі розбіжності між тими й іншими - чітко виражений інтерес недостатньою мірою підтверджується здібностями, або виражені здібності не підкріплені мотивацією.
3. Ймовірність успішності у вивченні групи предметів і дисциплін, що мають коефіцієнти від 98 балів і нижче, прогнозується як невисока. Слабко виражений інтерес до цих напрямів навчання (видів діяльності) посилюється настільки ж невисоким рівнем розвитку відповідних здібностей.
Дата та час створення звіту: 22.06.2011, 17:51
© ActiveConsultingGroup, 2011
|
|